Gran competència en rebaixes d’estiu: Walmart i Target desafien Amazon Prime Day amb descomptes de fins al 70% en tecnologia i més categories
Aquest estiu, grans cadenes com **Walmart** i **Target** ofereixen promocions agressives per competir directament amb l’Amazon Prime Day, ampliant l’oferta de descomptes tecnològics i altres categories més enllà d’Amazon. Les campanyes de rebaixes no només inclouen dispositius electrònics, sinó també roba, joguines, productes per a la llar i subministraments per a la tornada a l’escola, amb descomptes de fins al 70% en alguns casos.
- **Walmart Deals** té lloc del 8 al 13 de juliol i cobreix milers de productes en totes les categories, incloent grans marques tecnològiques i articles d’ús quotidià.
- **Target Circle Week** s’allarga del 6 al 12 de juliol i ofereix rebaixes destacades en electrònica, tèxtil i altres productes, amb accés anticipat per als membres de Target Circle 360.
- Tant Walmart com Target donen accés avançat a les seves ofertes als clients amb programes de fidelitat de pagament, i per primer cop Walmart ofereix descomptes tant a botiga física com online.
Aquesta onada de rebaixes estivals coincideix amb el període de compres per a la tornada a l’escola i serveix com a oportunitat per avançar compres de temporada i fins i tot de Nadal. Les rebaixes s’estenen a altres grans cadenes com Best Buy i Nordstrom, i afecten marques líders com Apple, Shark o Ninja.
La competència entre grans superfícies i Amazon fa que el consumidor tingui més opcions i pugui trobar ofertes interessants a diferents plataformes, no només a Amazon, tot i que els experts avisen que alguns preus podrien veure’s afectats per tarifes i escassetat de productes.
Font original: Veure article original